Käytiin eilen Akin kans kyltsillä. Sielä oli liikkeellä kaks muskeliautoa:

Tämä komistus on Chevrolet Suburban. Lääääääh!

Ja tämä ompi Chevrolet Escalade. Se julkkisten maasturi.
Tuo Escalade asustaapi vissiinki tossa mein kerrostalon viereisessä talossa.
Whou! Kummallista ku höpisen autoista :D Aki tartuttanu ;)

Kommentit