Rahahuolia riittää perhana!

Käytiin tänään kaupassa, ostettiin ruokaa 50 eurolla, mie maksoin kortilla ja Aki anto sitte puolet mulle käteisenä. Tilillä on nytte 50 euroo, eilisen 100 euron sijasta. Ja se tuntuu niin vähältä! Moon yhteensä tän viikonlopun aikana tuhlannu sata euroo.. prkl. Pitäny ostaa kouluhommia jne. Onneks tulee ne vimpat työharjottelurahat vissiinki huomena. Jottain kolmesattaa. Siittä pitäs maksaa puolet vuokrasta ja se hemmetin pesukone. Nuitten jälkeen ei oo rahaa sitte taas ollenkaan!

Hemmetti ku tuo kouluki on niin perskuleen kallis! Mulle jää kuukauessa käteen about 40 euroo. Mitenhän mie nuin vähällä meinaan selvitä?! Mulla menee hermot kohta ja ahistaa ja vaikka mitä! Pitäs saaha talvikengät ja -takki! Ne taitaa jäähä hankkimatta tosin...

Mistähän sitä sais töitä? Jostain kaupasta? Hampurilaispaikasta? Pitäs vaan saaha itteensä niskasta kii ja käyä kysyyn. Mutta jos mie vaikka Prismasta käyn kysyyn, niin keltä mie kysyn? Pitäskö mun soittaa eka jollekki? Kelle? Äh!

Kaiken lisäks oon tulossa varmaanki kipeeksi. Kurkku kipee, lihaksia särkee, kuumottaa ja välillä on kauheen kylymä. Ihimekkö tuo, ku mein ope on ollu kipeenä kohta kuukauen ja yks oppilaski sairastu vasta.

Ahistaa!