Mie oon nähny Akin viimeksi 12 tuntii sitte, ku lähin koululle. Arvatkaas monelta se tuli aamulla kotiin? Kuuelta! Tai 10 yli kuus mie katoin kelloa, Aki jo kuorsas silloin, eli varmaan tuli jotain kymmentä vaille.. Kiva. Se tulee kotiin, niin mun pitää herätä töihin.

Soli soittanu mulle joskus puol kolmen aikaan. En tiiä miksi, ku en vastannu ku olin luennolla. Lähetin viestin, että mitä asiaa oli. "Mitään" oli vastaus.

Missäköhän son? Varmaan porukoittensa luona.. Varmaan lähtee taas kylille. Oikeestaan mie haluisin nähä sen, mutta oikeestaan en. Meille tulee kummiski taas riitaa ja mulle paha olo..

Mun pitäs lukia huomiseen tenttiin, muttei ihan oikeesti jaksa! Äskön nukuin päikkärit, about kaks tuntii, kaks ja puol.

Ei se kaheksan tunnin tenttiputki ollukkaan niin rankka. Hyvä ku katottiin välissä videoita ja ku se proffa oli ihan mettämiehen näkönen niin tuli joteski kotoinen olo :D Ja son lähtösin samalta paikkakunnalta ko mie. Mukava mies.