Juttelin tossa Akin kans puhelimessa - son töissä. Se sano, että mein suhde on parantunu paljon sen S -episodin takia. S on siis se Akiin ihastunu tytteli. Ja mie oon kyllä ihan samaa mieltä. Nyt mie kyllä oon satarosenttisen varma, että mullon maailman ihanin mies <3 Akiki on vissiin tajunnu jotain, ku son ollu maailman ihanin näitten parin kolmen viikon aikana. Huomaavainen. Halaileekohan muut parit toisiaan niin paljon ku me Akin kans halaillaan toisiamme? Me mennään monesti päivässä sängylle makoileen ja vaan halitaan ja ollaan lähekkäin. Son kuulkaas niin ihanaa.

Ja luulempas, että me aletaan oppia riitelemäänki niinku sivistyneet ihmiset. Ku mie aina hermostun kaikesta ja ärsyynnyn niin helposti. Ja mie oon semmonen, etten haluu ketään lähelleni, ku ärsyynnyn tai ku mullon paha olo, haluun olla yksinäni. Aki on aina halunnu lohduttaa minnuu, mutta oon vaan ärsyyntyny aina enemmän, ku son yrittäny lähestyä. Mutta. Nyt oon pariin kertaa antanu sen tulla halaan, eikä se tunnukkaan niin pahalta. Rauhottavaa vain.

Mie aina syyttelen sitä, mutta kyllä son minussaki vikaa.