Hitsin avopuoliso! Tulin koulusta kotio. Pöyvällä loju joulupaperia, lahjanauhaa, sakset ja teippiä. HAA! Son paketoinu lahjoja. Soitin sitte Akille töihin.

"Mitäs oot ostanu mulle??"
"Miten niin?"
"Noku oot paketoinu lahjoja!"
"Äitille ostettiin imuri, sen paketoin!"

"Ootko mulle ostanu mitään?"
"Entä jos oonki?"
"Ootko, kerro nyyy...?!"
"Ehkä oon ehkä en..."
"Hmph..."
"Oon mie ehkä saattanu ostaakki."
"Jeeeee! Paljo makso, minne oot piilottanu sen??"
"Yli satasen makso.. Ja emmie sitä nyt kotiin jätä, ku alat ettiin kummiski."
"Yli satasen!! Hullu!!" (pomppii ilosta yksin kotona, mutta ei sitä Akille kerrota.. :D)

Puol tuntii sitte soitin taas Akille pitkän lahjanetsintäoperaation jälkeen.

"Missä se lahja on? Mie en löyä mistään!"
"Mikä lahja?"
"Eksie oo ostanu mulle lahjaa..?"
"Mitenniin?"
"Noku... Sanoit.."
"No enoo ostanu! Hähäähähää. Luulitpa!"
"Prkl.."

Nyt sillä on sitte hirveet paineet ostaa mulle jotain kallista, ku ehti sanomaan jo ostaneensa mulle yli satasen lahjan.

Hitsi ku tuo aina veättää minnuu ihan täysillä. Hmph.

Nojoo. Tulin vaan ilmottamaan tuon katkeran asian. Jatkan esseen kirjottamista.
Iiks muuten! Huomena parturiin! Uuet hiukset :) Ihanaa!