Taas tänään pitäs lähtee vähän juhlimaan :D Mie oon ihan hunningolla, ku muston tullu opiskelija. Sitäpaitti. Tänään on hyvä syy juhlia. Akin kaverin tyttiksellä on synttärit.

Kävin justiinsa suihkussa. Kohta pitäs laittaa foliot päähän - haluu kiharapehkon. Mun pitäs siivotakki ja tiskata ku kaveri tulee huomena käymään poikakaverinsa kans. Pitää olla paikat tiptop -kunnossa, ku ne käy ekaa kertaa meillä x) Enkä mie huomena todennäiköisesti jaksa siivota, ku on dagenefter. Ja ne tulee jo joskus yhen jälkeen. Kauheen aikasten :D

Mun oli tarkotus tehä tänään läksyjäki. Pääsin koulusta jo ennen kahtatoista eli ois ollu paljon aikaa. Mutta. Nukahin pariksi tunniksi ja sitte Aki tuli kotiin. Se yritti houkutella mua mukaan Haaparannalle, ku ne meni hakeen kaverinsa kans talvirenkaita sieltä. Ois voinu lähtee käväseen Ikeassa, mutta ku aattelin, että mullon niin hemmetisti hommaa, nii en sitte lähteny. Nyt vaan oon istunu koneella pari tuntii prkl. Ois ihan hyvin voinu tehä jotain tehtäviä tossa. No, mut huomena sitte, jos ehtii. Ainaki sunnuntaina!

Mullon ollu tänään semmonen äksyilypäivä että oksat pois! Ku tulin kotiin niin soitin Akille - äksyilin sille. Sitte huusin tietsikalle, ku sei yhistään nettiin. Sitte äksyilin taas Akille ku se tuli kotiin. ärsyttävää.

Mullon älytön nälkäki, muttei oo mitn ruokaa.. Äh. Jos sitä alkais laitteleen. Joo, ettei mee koko iltaa tässä koneella.