Vitsi oon saamaton ollu taasen. Se gynejuttu ja pillerit. Mulla loppuu vimppa laatta tammikuun puolessa välissä, eikä mulla oo pillerireseptiä enkä oo soittanu gyneaikaa vielä. Äskön yritin, mutta piti kuunnella ihme pimputusta kymmenen minuuttia. Meni hermot. Soitan kohta uuestaan. Vois soittaa tässä ootellessa ajan parturiin, jos sais hiukset leikattua uuteen uskoon ennen joululomia.

Mie en tajua, mikä mulla aina jänskättää, ku pittää varata aikaa johonki, parturiin tai lääkäriin. Tai parturiin soittaminen ei kyllä enää jänskätä niin paljoa ku ennen. Lääkäriin soittaminen kylläki.. Ja vielä enemmän sitä varmaan jänskättää, ku kyseessä tommonen aihe. Sitte ku on varannu sen ajan, nii on vähän pakko menn gynelle. Sitte ei voikkaan enää peruilla. Son sitte ihan totista totta, että pitää mennä levitteleen haarojaan. Mie oon jo ehtiny kavereillekki voivotella etten taho ja non tukenu. Kyllä se vähän lohuttaa, mutta... En taho siltikkään. Ainainen virsi. En taho en taho en taho!

Toivottavasti mie saisin silti sen lääkäriajan nopeesti, että sais päiväjärjestyksestä poies. Sitte pittää kylläki alkaa jännittään sitä tutkimustilannetta.. Mie varmaan vollotan järkytyksissäni ja ahistuksissani sitä tutkimusta edeltävänä päivänä ja yönä..

Jokohan ne suostuis ottamaan puhelimessa vastaan.. Pittää kokkeilla ennen ku Aki tulee kotiin, en taho puhua kenenkään kuullen. Heh. Moon tyhmä. Tiiän ja hermoilen ihan tyhmistä asioista. Äh.

.....10min myöhemmin.

Kiva. Pääsin läpi ja huomiseksi mulla on Papa-kokeeseen aika. APUA! Ja nainen sen ottaa sen näytteen.. Joku terveydenhoitaja. Sitte pitäs saaha omalääkärille aika, että mie saisin sen pillerireseptin, mutta ne lääkärit ei oo vielä aukassu uusia listoja. Eikä saanu etes puhelinaikaa. Pittää soittaa jouluviikolla tai heti joulun jälkeen. Voi perhana ku mennee tiukille..

Sairaanhoitaja sano, että hyvä ku saan ajan nuin äkkiä, ettei tarvi hermoilla kauheesti, mutta arvaa hermostuttaako?? Sitte se sano, että jos tuntuu, nii voi ottaa vaikka buranan tuntia ennen ku on se aika.. Jos se näytteenotto sattuu.

Nyt vaan hermoillaan koko päivä ja yö ja huominen päivä. Onneks huomena ei oo koulua.. HUH! Mutta millähän mie sinne terv.keskukseen meen.. Ku sinne on yli 5km. Aika on klo 14.20. Aki pääsis töistä kahelta, mutta se mennee ihan liian viime tippaan, jos se veis mut.. Pittää kattoa..

Tuli tässä vaan mieleen, että tekeeköhän se mun omalääkäri mulle vielä sitte sisätutkimuksen? Toivottavasti ei...