Eilen illalla se sitte tapahtu. Aki itki ekaa kertaa pitkiin, pitkiin aikoihin. Viimeksi mein suhteen alkuaikoina. Se oli oikeestaan hirveen tunteellinen sillon.

Aki tuli siis eilen kotiin joskus yhentoista aikaan, se oli käyny kaverinsa kans kahvilla ja sitte toisen kaverin luona (molemmat kaveri naispuoleisia). Se läks kaheksan aikaan kotoa ja soitti yheksältä, että se käy vielä sen toisen tyvären kans kahveella. Pikkuhiljaa alko raivostuttaan, ku sillä kesti ja kesti se kotiin tulo. Mie menin sänkyyn nukkuun ja kuulin ku Aki tuli sisään. Se tuli mun viereen ja yritti halailla. No, mie olin jo niin suutahtanu, että vaan ärähtelin sille. Se löi nyrkkinsä seinään ja lähti sammuttaan tietsikan.

Tuli sitte sänkyyn takas ja laitto töllön päälle. Sitte alko kuuluun nyyhkytystä. Mie meinasin sille töksäyttää, että mitäs siinä vollotat! Ku sillon joskus tapana ns. tekoitkeä leikillään. Olin kummiski (onneksi) hiljaa. Käännyin sen luo ja silittelin ja se raukka vaan itki. Voi että tuntu pahalta! Mulla alko oikeen jo pelottaan, ku sei kertonu mikä sillon. Ehin jo aatella, että son menny pettämään minua... Tyhmä minä!

Hetken silittelin Akin selkää. Se käänty muhun päin ja laitto pään mun rintaa vasten. Höpötti, että kuin elämä on niin perseestä. Soli ollu tuosta illasta tunnin rannalla miettimässä asioita. Se sano, ettei sillä oo yhtään kaveria, kaikki on sen kans vaan siksi, että ne tarvii jotain. Että kaikki käyttää Akia vaan hyväkseen. Mullekki tuli itku silmään ku Akilla oli niin paha olla.

Me höpistiin kaikkee. Höpistiin kaikkee ihanuuksia. Mie sanoin sille, että on jotenki ihanaa, ku son Aki kerranki joka itkee, ku moon kauhee vollottaan ja Aki saa mua aina hoivata. Kerranki mie sain olla se lohuttaja ja hoivaaja. Tuo teki hyvää meille.

Mie teen tänään Akille jotain ruokaa, ku se tulee töistä. Hömppä ei ottanu ruokaa ollenkaan mukaansa töihin =/ Ja ku sei syö ees aamupalaa, niin mitenköhän se pärjää..

Kauheesti lentää taas nuita suihkareita, viis jo menny, kuues.

Mie hommaan pillerit ja piste. Toivottavasti tän syyskuun aikana jos sais ajan nii hyvä. Jänskättää vaan niin pirusti.

Mut nyt alan jatkaan tota hopsia.