Oottelen Akia kotiin. Soitin sille justiinsa. Alko prkl nauraan mun möreää ääntä :D Hieman ääni painuksissa, mutta eipä se mittään. Käskin tuua maitoa ja kurkkupastilleja, jos muistaa. Kaippa se muistaa, ei se nyt puolessa tunnissa unoha.

Tiesittekö, että Aki on aikasta ihana? Kaikista mun valituksista huolimatta. Uskokaa tai älkää! Minoon tainnu vaan valittaa ja kertoo sen huonoja puolia.  Nyt on hyvien puolien vuoro.

Aki on maailman ihanin mies! Enhän mie muutens en kans oiskaan. Akille on niin helppo jutella kaikkee, kertoo kaikki hyvät ja pahat asiat. Mie oon kauheen hiljanen ihminen, en oikeen juttele tuntemattomien kans hirveesti. Enkä varsinkaan Akin kavereitten kans. En tiiä miks. Akin kavereitten eessä tuleepi varmaan hirveet paineet aina. "Nyt mie sanon jotain tyhmää, ja mie mokaan itteni Akin kavereitten silmissä." Tai jotain. Akille on vaan niin helppo kertoa sen kummemmin ajattelematta.

Aki on huumorintajunen. Me ollaan molemmat aikasta pervoja. :D Sillä on ihana nauruki. Semmonen hassu, persoonallinen. Ja sitte sillon maailman söpöimmät hymykuopat. Semmoset, joita ei huomaa helposti, mutta semmoset, jotka on kummiski olemassa. Ja maailman ihanin nenä! Ylväs, kotkamainen ja söpösti vinossa. Ja sitte ne kulmakarvat! :D Moon hulluna sen tuuheisiin ja tummiin kulmakarvoihin <3

Aki on hellä, rakastava ja tosi kiltti (ehkä joskus jopa liianki kiltti). Aki on hellyydenkipeä. Se tykkää halailla ja pussailla ja pitää käestä kii. Varsinki julkisilla paikoilla. Tosin minen oikeen tykkää näyttää tunteitani kovin julkisilla paikoilla. Se osaa myös näyttää tunteensa, mikä on tosi hyvä juttu. Mie tykkään miehistä, jotka osaavat näyttää tunteensa.

Mie tykkään siittä, että Aki on pitkä ja vähän iso, nallekarhu. Mie tunnen oloni sen lähellä tosi turvalliseksi. Mie oon itte tosi lyhkänen ja pieni, senttejä kertyny vaivaset 153,5cm :D Aki on 180cm pitkä. Ihana käpertyä sen lämpimään syliin kippuralle.

Mie tykkään siittä, ku Aki höpisee mulle höpöjä sanoja. Kertoo, että oon kaunis ja seksikäs ja että mullon kivat tissit ja peppu, vaikka en ite tykkää ittestäni paljon yhtään (paitsi nyt oon kyllä huomannu, että oon vähän enemmän sinut itteni kans). On se ihana tietää, että joku pitää mua seksikkäänä ja haluttavana.

Aki on siittä erikoinen, ettei se juo alkoholia ollenkaan eikä polta! Minoon ikionnellinen tuosta! Se ei oo koskaan ikimaailmassa ollu ees humalassa. Joskus maistaa kielenkärjellä, mutta siihen se sitte jääki. Sillon alkuaikoina Akin kaveri oli Akille kommentoinu, ettei meijän juttu kestä, ku toinen juo ja toinen ei. Seki oli väärässä.