Eilinen päivä oli ihan kauhee! Järkyttävä! Kaikki asiat kaatu niskaan ja aamulla oli silmät niiiiin turvoksissa, ettei kouluun meinannu kehata mennä. Akin kans riieltiin monta kertaa, mie vollotin varmaan kolme tuntia putkeen kaiken maailman asioista. Edelleenki raha, gyne ja koulu plus lisäksi Aki.

Kouluun menin kummiski. Oli kyllä maailman inhottavin aamu! Heräsin seittemältä. Menin suihkuun. Söin aamupalan ja join kahvin. Laitoin itteni valmiiksi ajoissa, että oisin päässy ajoissa käveleenki koululle. Se lähtö vaan veny ja veny.. Mulla menee tossa koulumatkassa about 35-40min. Puol ysiltä olin vielä kotosalla ja tihrustin itkua ja voivottelin Akille, etten ehi kouluun.. Meinasin jäähä nukkumaan, mutta sain itteeni niskasta kii ja melkeempä juoksin kouluun.

Koulussa sitte piti tulostaa yks ystäväkirje. Mulla oli se tikulla. Koulun kone ei vaan suostunu avaamaan sitä hemmetin tiedostoa. Piti kirjottaa äkkiä uus, huonompi kirje. Noh. Aki soitti kahentoista aikaan, että se voi hakee mut koulusta jos pääsen ennen kahta. Yhen maissa se laitto viestin, että tekeekö se mullekki ruokaa. Vartin yli yks mie laitoin akille viestin, että tulee hakeen. Se soittaa, että voivoivoi, ku ehin laittaa jo makaroonit kiehumaan, en ehi enää, kävele. VITTU! Ois perhana aikasemmin ilmottanu. Oisin päässy kaverin kyytillä kotia... Eiku kävelemään. Onneks Aki oli lähteny töihin jo ku pääsin kotiin. Ja onneks se tulee vasta kahentoista jälkeen kotiin, niin oon jo silloin nukkumassa. Ei kiinnosta just nyt pätkän vertaa.

Ja sitte tuo gynehomma.. Taas! Meinasin äskön soittaa uuelleen terv.keskukseen. Oisin varmistanu, että onko mulla minkäänlaisia mahollisuuksia saaha naislääkäriä ees tuoksi ekaksi gynekäynniksi. Mutta sitte aattelin, että jos meen vaan suoraan käymään mein koulun terkkarilla ja kysyn siltä, miten mun kannattaa tehä. Jos se sais sitte vaikka sumplittua mulle ajan naislääkärille suhteillaan. Tai jotain. Mie en halua luopua nuista pillereistä! Viikon päästä pitäs alottaa vimppa pillerilaatta. Mistä hemmetistä mie saan lisää niitä pillereitä, jos en ehikkään tuon laatan aikana gynelle???

MITÄ MIE TEEN!!! Argh...