Otin neuvosta vaarin ja laitoin blogini Blogilistalle. Kattoo, onko tuolla yhtään minkäänlaisia vaikutuksia.

Heräsin tunti 15min sitte. Ihan liian aikasten, ku ei tässä nyt oo kiire mihinkään. Kaheltatoista pittää olla isosiskon luona, lähetään sieltä sitte Sodankylään ajeleen. Katoin Hollyoaksin. Kävin suihkussa ja laitoin hiukset. Mie oon rakastunu näihin hiuksiin! Aivan jättekivat! Superihanat! Nää saa laitettua ihan minkälaisiksi haluaa. Rokkia, tai sitte vähän hienostuneempaa tai aivan mitä vaan! Ja ihanaa ku nää on nytte näin lyhkäset, takapyörrekki asettuu nyt aloilleen :D Voi niitä onnekkaita ihmisiä, joilla ei oo pyörteitä hiuksissa. Voisin muuten tänään ottaa hiuksista kuvan, ku meen Sodankylään. Sieltä löytyy ehjiä kameroita.

Arvatkaas mitä! Annettiin eilen illalla/yöllä joululahjat toisillemme. Siis Aki anto mulle, mie Akille. Miehän oon ettiny tuota joulupakettia ihan hulluna. Voi hemmetti, mikä piilo :D Vaatekaapissa oli, iha perällä ja olin kyllä tonkinu huolella senki kolosen, mutten ollu hoksannu! Eikä tuo mikään pikkuruinen paketti oo. Nyt moon hölskytelly tuota. Mitähän sielon. Hitsi, ku lupasin, että avaan sen vasta maanantaina. Hitsin hitsi.

Pitäsköhän mun alkaa kirjottaan kirjakielellä? Tai vähän vähemmän murteella vääntäen? Ku itte lueskelen joskus näitä tekstejä jälkikäteen, nii "kuulostaa" tyhmältä. Mutta voisin mie kyllä enemmänki murteella kirjottaa. Hoon päälle höpöttää. En tiiä.

Pitäs herättää tuo mies kohta. Son niin söpö, ku se nukkuu <3

3 yötä jouluun! :)