Pikkusisko täytti eilen siis 18v. Oltiin eka meillä ja laittauduttiin. Ilta meinas mennä pilalle, ku ei löydetty mein kämpän avaimia. Mie olin ne tuonu sisälle, enkä tarvinu niitä sen jälkeen. Vähän oli semmonen mieli, että Joko taas moon hukannu avaimet! Ei sentään. Aki oli raahannu ne autoonsa, eikä muistanu sitä. Hmph.

Lähettiin eka yhille yhteen pubiin. Sitte mentiin sen jälkeen Tivoliin. Voi, että oli vähäsen porukkaa. Isosisko tilas synttärisankarille synttäridrinkin. Jonku ihanan kermasen, jossa oli semmonen "valokaapeli" ympärillä. Istuskeltiin koko ilta yhen pöyvän ympärillä. Oli niin perseestä se musiikkiki, ettei oikeen tanssijalkaa vipattanu.

Mie kattelin, ku mein viereisessä pöyvässä oli kaks mieshenkilöä. Ne katteli mein pöytään päin ja sitte kysyivät, että saavatko istuu. Ihan selvästi isku päällä, ja kohteena tietty mun isosisko (joka näyttää ihan oikeesti joltain mallilta!). Sitte ne kysyivät, että kuin vanha isosisko on.
"No, kakskytseittemän."
"Hä, etkä varmasti oon. Moon neljäkymmentä, jos soot kakskytseittemän!"
"Eiku ihan oikeesti oon, voin näyttää paperitki." Ja isosisko otti paperit esille.
"No, huhhuh.."
Sitte ne livahti viiessä sekunnissa pois :D Ne miespuoliset oli itte mua pari vuotta vanhempia :D Ja luulivat isosiskoa niitä nuoremmiksi. Kuinkahan nuoreksi ne mua luuli, ko moon tämmönen babyface.

Lähettiin Tivolista joskus kahen aikaan pois. Mentiin pihalle oottaan, että Aki hakis meijät. Sitte siihen tuli joku miespuolinen, hieman kännissä oleva, toljottaan viereen.
"Ootteko koskaan nusssshinu auton takapenkillä?" :D
"Joo..."
Sitte se mumis jotain hyvännäkösistä naisista.

Oivoi. Mie en tajuu, miten nuo jotku miehet viittii. :D

Mun pitäs saaha Aki tuolta sängyn pohjasta ylös. Ku aikomus ois lähtee Tornioon ja Haaparannalle. Suomi-Soffaan ja Ikeaan! Kivaa :)