Koulu loppu jo vartin yli kakstoista. Alko kylläki kaheksalta, mikä tuntu hirmu aikaselta verrattuna siihen, että koko kesän on työt alkanu yheltätoista. Oli niin vaikee taas päästä ylös. En maannu ku onneksi minuutin sängyssä kellonsoiton jälkeen. Otin sen verran itteeni niskasta kii.

Oli ihan kiva päivä. Esiteltiin meijän omakuvat. Tehtiin testejä ja kirjotettiin kalvolta. Puuduttavaa vaan, ku ei oo välitunteja. Kahvi- ja ruokatauko vaan. Tänään en käyny ollenkaan syömässä, vaikka sielä tehään kyllä TOSI hyvää ruokaa! Aateltiin Akin kans lähtee syömään johki, sitte ku se pääsee kahelta töistä.

Akin kans on taas vähän ongelmia. Tai mulla itellä on ongelmia.
Se oli eilen koko päivän porukoittensa luona laittamassa rakasta autoaan. Sitte se tuli about tunniksi kotiin syömään mun tekemän mustikkapiirakan. Sitte se läks pariksi tunniksi kaverin (tyttö) kans kahville. Sitte ku tuli kotiin (olin jo "nukkumassa"), meni tietsikalle, katto alastomia naisia ja vatkas munaansa.

Mie taijan olla se taloudenhoitaja, joka tiskaa, tekee ruuat ja yrittää miellyttää mustikkapiirakalla. Se on jo kolmena päivänä peräkkäin ollu saman tytön kans pari tuntia kahvilla illalla. Kyllä mie tosin tiiän, ettei Aki mitään ala tekeen. Inhottavaa kummiski. Ihan niinku mulla ei oo väliä. Se on vissiinki mieluummin muitten tyttöjen kans illat, ku mun kans.

Phuh. Emmie tiiä ees haluunko lähtee sen kans syömään. Jotenki mie voisin kuvitella, että son taas illalla lähtemässä kavereilleen kuskiksi. Ja huomisiltana kans. Mie nyhjötän yksin kotona. Neljän seinän sisällä ja pyöritän peukkuja.

Miks mun pitää aina miellyttää kaikkia?