Vietiin eilen isosiskon kans kasapäin vaatteita, kenkiä ja muuta roinaa kirppikselle. Mie vein noin kaheksankympin arvosta sinne vaatetta, siis kirppishinnoissa. Sinne jäi mm:
- kahet käyttämättömät farkut
- mun lempihousut
- parit urheiluhousut
- pieniä t-paitoja
- talvikengät, juhlakengät ja... ei hemmetti! Nyt hukku sana ihan totaalisesti.. Ei lenkkarit vaan..? No kummiski... :D
- muutama aivan ihana hame!
- pari laukkua
- pitkähihasia paitoja, yks lempparipaita meni mukana =/

Ja aivan mahottomasti kaikkea muuta ihanaa vaatetta, jotka on ihan mystisesti kutistunu. Harmitti niin jättää ne kaikki sinne, mutta oon tullu siihen tulokseen, etten enää millään saa itteeni mahtumaan viis vuotta vanhoihin vaatteisiin, vaikka olisivatki kuinka ihania. Siskon kans molemmat kauhisteltiin niitä t-paitojaki, ku kaikki näytti ihan mahottoman pieniltä nukenvaatteilta. Miten me ollaan koskaan niihin mahuttu?

Sitte nuitten vaatteitten joukossa oli paljon mun isosiskolta saatuja vaatteita, joita oon aina hamstrannu itelle, ku son antanu, mutta jotka ei oo millään oikeen sopinu mulle. Mie vaan satun oleen tämmönen vaatteittenhamstraaja :D Sitte en pysty mistään vaatekappalesta oikeen eroamaankaan, ku ajattelen, että kyllä mie näitä vielä joskus käytän! Ihan varmana käytän.

Oon kirjottanu esseetä nyt kolme tuntia ja oon saanu sivun kirjotettua =/ perhana ku etenee taas etanavauhtia. Miksei esseitten kirjottaminen vois olla yhtä helppoa, ku bloginki kirjottaminen? Pitäs tänään siivotakki. Ei olla siivottu öö.. aikoihin! Viimeksi varmaan ennen joulua, ups. Keittiö kyllä näyttää putipuhtaalta, kiitos Akin, mutta kiitos minun, muu kämppä onki ku kaatopaikka. Ei muuta ku luutu kätteen.

Ostin eilen uuen viherkasvin. Musta on tullu ihan viherpiipertäjä, tai niin ainaki Aki moitti. Voisin kirjottaa illemmalla mun rakkaista vähän enemmän, kuvien kera.

Joo. Nyt sain sen sananki päähäni. Ei lenkkarit vaan tennarit! Vitsit moon pöhlö. Varhainen dementia vissiinki.