Mun piti jo muistaakseni sunnuntaina kertoo, mitä shoppailin lauantaina. Löysin netistä vaan parin vaatteen kuvan, eikä mulla oo toimivaa kameraa, joten kuvia ette saa =/ Soriiii.

- mustat Onlyn farkut. aivan namut! Kerranki löyty semmoset hyvät, hienot ja sopivat tiukat farkut!
- H&M:stä oranssi villapaita. Huomasin tosin vasta kotona, että siinon käsinpesu, mutta ei se nyt kovin haittaa.
- H&M:stä tavallinen v-aukkonen t-paita, vihree.
- H&M:stä rintsikat ja 3:n pakkaus alushousuja
- Prismasta semmoset hiusjutut. :D Mitkä ne nyt on? No semmoset kuiteski.
- Tumman turkoosin kaulahuivin.

En muistaakseni muuta ostanu.

Soittelin tossa Akille. Emmie enää oo sille vihanen. Menee kohta naurettavaksi nää mun viha-rakkaus tunteet :D Mut sovittiin, että se korjauttaa mun kameran. Nytki ois ollu koko päivää aikaa ottaa vaikka itestä kuvia! Ku himottais niin paljon valokuvata. Ja pitäs päivittää gallerian sivujaki joskus. Jos vietäs se korjattavaksi vaikka torstaina, ku aattelin käyä samalla sielä terkkarillaki.

Mie muuten oon alkanu himoitseen Glitterin niitä upeankalliita koruja! No, niitä upeita! Jos joku kiva avopuoliso ostais vaikka joululahjaksi ;) Meillä on muuten kohta 3 ja puolvuotis päivä! IIks. No, pari kuukautta vielä tai enää :)