Saatiimpas tiskattua vihdoin :D Aki huuhteli. Sitte sen oli pakko järjestellä paikkoja, ku sen yks kaveri oli tulossa käymään ;)

Käytiin anoppilassa. Siis Akin mamman ja papan luona. Syötiin ja käytiin ajelemassa mönkijällä :D Aki ajeli tietenki kaikista vaikeimmista paikoista ja mie huusin ko palosireeni. Mut ihan kivaa oli juu. Anopin koira on hieman ihastunu minnuun. Aina ku tuun, niin se tervehtii vain mua, ei Akia. Sitte se päästelee ilopisut. Ennen sain pisut päälleni, nyt oon oppinu jo varoon. Se istuu koko ajan mun vieressä. Sitä pitää rapsuttaa. Se seisoo vessan oven eessä ku oon veskissä :D Huvittaa, ku anoppi aina ärjyy Jepelle, ku se hyppii ja pomppii mua vasten. Luulee, etten osaa käsitellä koiria. Pöh.

Käytiin Cittarissa ostoksilla. Ostettiin Akille hiusväri, sinimusta :) Sitte käyn huomena ostaan kaupungista sille jonku shokkivärin. Ostettiin sipsejä ja dippiäki. Kattellaan joku leffa tässä myöhemmin.

Huomena alkaa koulu! Iiks! Kaheltatoista se vasta alkaapi, ei oo varmaankaan ihan oikee koulupäivä. Joku infojuttu. Kivaa :)