Edelleenki sitä ollaan kotona potemassa flunssaa. Kuumetta on ollu onneksi "vain" 37-38 astetta. Olin nukkumassa tossa tunti sitte. Mulle soitti joku oudosta numerosta, en vastannu vaan laitoin sen numeron findiin. Se oli yhestä rekrytointifirmasta, johon oon rekisteröiny itteni työnhakijaksi. Oisin mie siihen puheluun vastannukki, mutta ku se tyyppi sielä toisessa päässä ei ois kuullu mitään mun pihinästä. Multa on nimittäin ääni lähteny melkeen kokonaan poies. Onneksi se tyyppi laitto mulle sähköpostilla asiansa. Oisivat halunnu mut huomenna haastatteluun, mutta eihän nuin äkänen ajankohta käy päinsä, ku oon pipi vielä. Jos ens viikon alusta en oo enää kipeä, nii sitte vois haastatteluun mennä. Iiks! :) Mie vaan ihmettelin sitä, ku laitoin findiin sen numeron, niin paikkakuntatiedoiksi tuli Helsinki. Ööh. Toivottavasti ne ei mua oo Hesaan asti haastatteluun raahaamassa. Hope not.

Aki pääsee töistä kahelta. Se tulee hakeen mut ja käyään kaupungilla. Mun pitää käyä terkkarilta hakeen lääkärintodistus koululle ja sitte pitäs kirjastosta käyä hakeen kaks kirjaa, jotka oon varannu. Vissiin pitää ottaa Aki tulkiksi kirjastoon, ku enhän mie saa asiaani sanottua :D Tää on muuten hauskaa, ku ei ääni kuulu kovin. Aki oli kovin iloinen, ku en pysty rähjäämään ja huutaan sille, hih :D