Käväsin sitte sielä tupareissa. Kaheksan aikoihin mentiin sinne ja justiinsa tulin kottiin. En jaksanu enää baariinkaan lähtee, ku eilen olin. Rahaakaan ei oo paljo mittään.

Oli mukavaa. Pitkästä aikaa oon jossain illanistujaisissa. Ois vaan ollu kivempi, jos oltais tehty jotain yhessä, ku nyt puolet katto töllöö ja puolet teki jotain muuta. Pullonpyörityski ois ollu ihan jees, paremmin tutustuiski toisiinsa, ku ois yhteistä tekemistä.

Soittelin pariinki otteeseen Akille illan aikana, muttei se vastannu. Nyt se sitte soitti mulle. Olivat tulossa jo kohti Rovaniemeä. Sanoin, että tulee nussimaan mua ja sitte voisin hypätä sen kyytille autoon. Kuulemma auto jo täynnä eikä sollu innostunu siitä nussimisestakaan. Kaverit, kaverit, kaverit. Sitte vasta minä. Ei se oo tänäänkään nähny minnuu ku about tunnin verran. Aina ku mie oisin lähössä sen kyytille, niin sille ei passaa. Mutta sitte ku mie en itte haluis mukaan, niin se melkeen pakottaa.

Miks miehet on niin vaikeita?