Mullon valunu kuola tässä jo parin tunnin ajan ku oon kattellu himoiten Amarillon ruokalistaa. Me mennään nimittäin tänään Akin, Akin kaverin ja sen tyttökaverin kans syömään kyseiseen paikkaan. Valmiiksi oon kattellu vähän, että mitä sitä ottais, ettei mee hirveen kauan päättämiseen sielä paikan päällä. Niinku yleensä tuppaa menemään, tarjoilija saa rampata monet kymmenet kerrat kyselemässä, että Jokos? ennen ku oon saanu päätettyä x) Oon tässä yrittäny kärvistellä kahen voileivän turvin tän päivän. Tulee vaan kauhee nälkä ku tuota menua kattelee.

Me lähemmä vissiinki perjantaina käväseen Ikeassa. Pittää ostaa mm. lattialle jalkalamppu, jotku kivat jouluvalot ehkä, matto keittiöön ja verhot elohuoneeseen. Ois kiva saaha matto tähän elohuoneeseenki, ku meillon tossa nyt anopin tekemä ruma räsymatto, joka ei sitte millään pysy paikallaan. Nii, ja sitte vois hommata vielä jonku kukanki. Mie voisin tässä joku päivä tirkistellä Ikean sivuja ja tehä kollaasin tavaroista, jotka haluisin.

Nyt meillon sitte pyykkikone! Vihdoin ja viimein. Tosin, son vielä kaupassa, ku sei mahtunu eilen mein mukaan. Aki käy hakeen sen huomena isänsä kanssa. Pääsee pyykkäämään heti koulun jälkeen :D Pittää vaan ostaa jotai hajusteetonta pesuainetta, ku Aki on hajusteille allerginen ja sillon atooppinen ihottuma. Oli aina kiva vitsailla seurustelun alkuaikoina, että son mulle allerginen. Ku mun vaatteet oli tietenki pesty hajusteisilla pesuaineilla ja Akille tuli aina hirveet ihottumat käsiin, ku se halaili minnuu.

Mun pitää kävästä suihkussa ja valmistautua iltaa varten. Toivottavasti tulee hauskaa! :)